شماچقدر باهوشید؟


سوگل هستم !

اگر شما از جمله افراد با هوش هسیتد بگویید اشبتاه كجاست :

123456789

123456789

123456789

یعنی شما الان به این موضوع تمركز كرده اید كه اشكال ارقام رو پیدا كنید ؟؟؟!!!

سخت در اشتباه هستید !!!!

اشكال این است كه : كلمه هستید ، هسیتد تایپ شده و كلمه اشتباه ، اشبتاه !!!!

من نگفتم كه اشتباه در اعداد هستش !!!

بهتر نیست برگردید اول اتبدایی رو بخونید ؟؟؟

حتی كلمه ی اول ابتدایی هم اشتباهه !!!

پس برید اول مهد كودك رو بخونید ، حتی كلمه ی مهد كودك هم اشتباهه !!!!

چرا رفتید دوباره كلمه ی مهد كودك رو ببینید ؟؟ ( به خودتون شك نكنید!!!!!!!!! )


  •  
  •  


نظرات شما عزیزان:

rezaya
ساعت13:44---23 مهر 1391
ههههههههه دمت گرم این دیگه تهشه از همش باحالتره

سپیده
ساعت10:50---14 مهر 1391
سوگل خانم من متوجه شدم که کلمه ی اشتباه و ابتدایی و غلط نوشتی حال کردی

سعيد
ساعت23:35---13 مهر 1391
دوست من سلام...
وطلب خيلي جالبي بود بازم ما رو امتحان كن شايد مشتري پر و پا قرص وبلاگت شديم


hamideh
ساعت19:23---12 مهر 1391
hiiiii he vebet bahalee dosesh dashtaaam pishe manam biiiaaaa asiisam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:,ساعت 16:48 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com